Rozvíjení kreslících dovedností na tabletu

23.11.2013 13:40

Na hodině PGr jseme poprvé pracovali s grafickými tablety.Práce na nich není zas tak těžká ale musí si to člověk vyskoušet.Práce na tabletu mě baví a rád bych se v tom zlepšil.

Geometrické tvary

To to cvičení je založeno na tom že se musí barevné tečky spojit aby z nich vyšel nějaký geometrický tvar.Na to že jsem na grafickém tabletu pracoval poprvé tak si myslím že jsem s vůj úkol splnil.

Bludiště

Ta to úloha spočívala v tom že přes čísla delitelná 5 se dá přejít a přes nedělitelná ne.Podle mého názoru to bylo moc lehké a ale zase jsme si na tom natrénoval práci s grafickým tabletem.

Čísla 1-100

To to cvičení spočívalo v tom že se čísla mezi sebou se mají spojit ve správném pořadí tak aby šla za sebou.Cvičení na spojování bylo lehté ale náročné na přesnost jinat to bylo lehké.

Ovoce

Cvičení které vidíte teď bylo moc náročné na přesnost ale jinak bylo lehké.Měli jsme vybarvit ovoce danou barvou a to co nejpřesněji.Z důvodú že se hodina chílila ke konci tak jsem dobarvil to co jsem měl vybarvené a šel jsem na další cvičení.

Most

Na této práci jsem si dal hodně záležet protože to byl hlavní úkol hodiny PGr.Cvičení bylo na souměrnost.To to cvičení bylo nejtěžší ze všech předešlích protože bylo náročné na čas a bylo náročné taky na přesnost.A pokud jsem ještě moc dobře na grafickém tabletu nenaučil pracovat tak to balo zvlášť těžké.Ale na konec jsem to zvládl

A na konec ptrocha práce se štetcem

Ten to most jsem vytvořil na hodině výtvarné výchovy.Nejdříve jsem si ten to most nebo spíše jeho druhou část nakreslil tužkou a pak jsem ho vybarvil vodovími barvami.Více mě baví práce na grafickém tableu ale torca práce na papíře musí bít jinak by lidé nic bez počítače neudělaly.